• 25-01-2026, 12:42:22
    #10
    cimer davalara bakmıyor benim bildiğim , hızlı reaksiyon için savcılığa gitmen gerekli
  • 25-01-2026, 12:44:57
    #11
    cimerin vereceği cevabı bekleme.
    savcılığa yada emniyete yönlendirecektir.
  • 25-01-2026, 13:51:07
    #12
    1 ocak 2026 akşam üstü R10'da "zeka" Rumuzlu biri de beni dolandırmıştı. Aynı gün 1 saat içinde gene r10'dan başkasını dolandırmış.
    Tek çözüm savcılık.
    2500₺ değil, 1₺ olsa bile üşenmeyin gidip şikayet edin.
    Bugün 1₺ yarın 1m.. Bu tür kanı bozuk (yani genlerinde bozukluğu) olanların filtreden geçip elenmesi için bu şarttır!

    Fiziki yakalasam o anlık sinirle adamın leşine değil, kendi hayatımın karardığına yanarım. Bu nedenle başkasının canı yanmasın, şikayetçi olun!
  • 25-01-2026, 15:37:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam
  • 25-01-2026, 15:43:26
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Cimer'e değil savcılığa gidiyorsunuz avukat'a da gerek yok dilekçenizi yazın kanıtları dosyaya ekleyin dava süreçleri uzun sürüyor ama illa ki sonuç alınır. Cimer bir yargılama mercii değil.
  • 25-01-2026, 16:30:04
    #15
    Kurumsal Üye
    10.000tl kaptırdım bende burada banka dekontlarında her şeyi yazdım açıklama olarakta işte uğraşsam o adam benimle uğraşır mı diye düşünüyorum