dolandırıldım cimere şikayet etim
14
●832
- 25-01-2026, 13:51:071 ocak 2026 akşam üstü R10'da "zeka" Rumuzlu biri de beni dolandırmıştı. Aynı gün 1 saat içinde gene r10'dan başkasını dolandırmış.
Tek çözüm savcılık.
2500₺ değil, 1₺ olsa bile üşenmeyin gidip şikayet edin.
Bugün 1₺ yarın 1m.. Bu tür kanı bozuk (yani genlerinde bozukluğu) olanların filtreden geçip elenmesi için bu şarttır!
Fiziki yakalasam o anlık sinirle adamın leşine değil, kendi hayatımın karardığına yanarım. Bu nedenle başkasının canı yanmasın, şikayetçi olun! - 25-01-2026, 15:43:26Cimer'e değil savcılığa gidiyorsunuz avukat'a da gerek yok dilekçenizi yazın kanıtları dosyaya ekleyin dava süreçleri uzun sürüyor ama illa ki sonuç alınır. Cimer bir yargılama mercii değil.
- 25-01-2026, 16:30:0410.000tl kaptırdım bende burada banka dekontlarında her şeyi yazdım açıklama olarakta işte uğraşsam o adam benimle uğraşır mı diye düşünüyorum