Cimer'e değil savcılığa gidiyorsunuz avukat'a da gerek yok dilekçenizi yazın kanıtları dosyaya ekleyin dava süreçleri uzun sürüyor ama illa ki sonuç alınır. Cimer bir yargılama mercii değil.