1 ocak 2026 akşam üstü R10'da "zeka" Rumuzlu biri de beni dolandırmıştı. Aynı gün 1 saat içinde gene r10'dan başkasını dolandırmış.
Tek çözüm savcılık.
2500₺ değil, 1₺ olsa bile üşenmeyin gidip şikayet edin.
Bugün 1₺ yarın 1m.. Bu tür kanı bozuk (yani genlerinde bozukluğu) olanların filtreden geçip elenmesi için bu şarttır!

Fiziki yakalasam o anlık sinirle adamın leşine değil, kendi hayatımın karardığına yanarım. Bu nedenle başkasının canı yanmasın, şikayetçi olun!