• 24-01-2026, 11:11:11
    #10
    3 yıl 1 ay hapis cezası alan kişi bu cezayı doğrudan denetimli serbestlikte çekmez. Ceza infaz edilir. Ancak infaz indirimi ve iyi hal uygulanırsa ceza yaklaşık 1 yıl civarına düşer ve kalan kısmı denetimli serbestlikle dışarıda tamamlanabilir. Yani genelde bir süre cezaevine girilir, tamamı dışarıda geçmez. Dosyanın detayına göre değişiklik olabilir.
  • 24-01-2026, 11:22:15
    #11
    Yeni düzenlemede girdi çıktı bile 3 ay
  • 24-01-2026, 11:24:38
    #12
    Suç tarihi 2019-2020 yılı ama 7. Yargı paketınden yararlanmam gerekmıyormu
  • 24-01-2026, 11:43:15
    #13
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni düzenlemede girdi çıktı bile 3 ay
    Covid düzenlemesinden faydalanacaklar için o şekilde. Kendi öz denetimi yetiyorsa 3 ay diye bir zorunluluk yok diye biliyorum.
  • 24-01-2026, 11:48:46
    #14
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Covid düzenlemesinden faydalanacaklar için o şekilde. Kendi öz denetimi yetiyorsa 3 ay diye bir zorunluluk yok diye biliyorum.
    Çok detay bakmadım ama Yeni düzenleme ile yeni sistem bu ceza alınmışsa en az 3 ay yatış olacak demişti bakan ama Detayda fark olabilir sormak lazım

    Her şekilde evraklar hazırlanana kadar 1 hafta yatılır
  • 24-01-2026, 12:19:57
    #15
    Avukat tutunuz mu