cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni düzenlemede girdi çıktı bile 3 ay
Covid düzenlemesinden faydalanacaklar için o şekilde. Kendi öz denetimi yetiyorsa 3 ay diye bir zorunluluk yok diye biliyorum.