ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Covid düzenlemesinden faydalanacaklar için o şekilde. Kendi öz denetimi yetiyorsa 3 ay diye bir zorunluluk yok diye biliyorum.
Çok detay bakmadım ama Yeni düzenleme ile yeni sistem bu ceza alınmışsa en az 3 ay yatış olacak demişti bakan ama Detayda fark olabilir sormak lazım

Her şekilde evraklar hazırlanana kadar 1 hafta yatılır