• 23-01-2026, 14:37:37
    #1
    Ahşap dekorasyon ürün satışı yapıyoruz ve ürünlerimiz tamamen ahşap (mdf, sunta kullanılmıyor.) Fakat gelen yorum 'ürün ahşap değil sunta çıktı' diyerek hem yanıltıcı yorum yapıyor hem itibar zedeliyor. XML Olarak bayilik verdiğimiz 10+ firma var üretimini de kendimiz yapıyoruz böyle bir şey söz konusu değil. tamamen karalamak için bu tür yorum yapıldığını düşünüyorum böyle kişiler için hukuki bir yol var mı?
  • 23-01-2026, 14:40:44
    #2
    en geçerli çözüm; yorumu ekran kaydı olarak alın. tarih, saat, sipariş numarası ve ürün net olarak görünsün. sonra notere gidip tespit tutanağı tutturup pazaryerine ihtar çektirin. sorun çözülür
  • 23-01-2026, 14:45:21
    #3
    Danışman
    Merhabalar.

    Evet. Marka karalama ve diğer sebeplerle çeşitli yasal yollara
    başvurulabilir. Pazaryerine durumu aktardığınız zaman onlar
    bir çözüm yolu önerebiliyor. Fakat yorumu yazıp size zarar
    veren kişiye karşı tatmin edici bir yaptırımları yok. İsterseniz
    profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. 05064921449 üzerinden
    ulaşırsanız detaylı görüşebiliriz.

    İyi forumlar
  • 23-01-2026, 14:49:15
    #4
    Biz buna benzer bir süreç yaşamıştık. Ancak süreç o kadar uzun sürüyor ki. Boşveresiniz geliyor.
  • 23-01-2026, 14:51:30
    #5
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en geçerli çözüm; yorumu ekran kaydı olarak alın. tarih, saat, sipariş numarası ve ürün net olarak görünsün. sonra notere gidip tespit tutanağı tutturup pazaryerine ihtar çektirin. sorun çözülür
    bu durum hiçbir işe yaramaz. yasal olarak bir yaptırımı yok.
  • 23-01-2026, 14:53:03
    #6
    Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu durum hiçbir işe yaramaz. yasal olarak bir yaptırımı yok.
    müşteri deneyimine yaptırım uygulanmaz. bu işlem yorumun kaldırılması ve bir sonraki bu tarz yorumlar için mağazan ile pazaryeri arasında hukuki bir sürece dayalı geçmiş bulunması içindir.
  • 23-01-2026, 14:53:47
    #7
    Kurumsal PLUS
    Avukatınız varsa danışın yasal haklarınız var uğraştırıcı süreç olabilir
  • 23-01-2026, 14:56:40
    #8
    Müşteri yorumlarına bu kadar takmamak lazım. Ben de bir müşteri olarak yorumları okuyorum, olumlular kadar olumsuzları da elbet dikkate alıyorum ama 100 kişi memnun 1 kişi sunta dediyse muhtemelen o 1 kişinin yanıldığını düşünürüm.
  • 23-01-2026, 15:05:24
    #9
    abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz buna benzer bir süreç yaşamıştık. Ancak süreç o kadar uzun sürüyor ki. Boşveresiniz geliyor.
    Pazaryerlerinde yeniyiz ve gelişim sürecimizi etkilediğini düşünüyorum. Biz de boşvermek istiyoruz ama gerçekten demoralize ediyor. Turuncu pazaryeri bu konuda çok sert ve onlarla uğraşmamız gerekiyor bu sefer.
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    Evet. Marka karalama ve diğer sebeplerle çeşitli yasal yollara
    başvurulabilir. Pazaryerine durumu aktardığınız zaman onlar
    bir çözüm yolu önerebiliyor. Fakat yorumu yazıp size zarar
    veren kişiye karşı tatmin edici bir yaptırımları yok. İsterseniz
    profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. 05064921449 üzerinden
    ulaşırsanız detaylı görüşebiliriz.

    İyi forumlar
    Yakın zamanda iletişime geçeceğim, teşekkür ederim.

    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri yorumlarına bu kadar takmamak lazım. Ben de bir müşteri olarak yorumları okuyorum, olumlular kadar olumsuzları da elbet dikkate alıyorum ama 100 kişi memnun 1 kişi sunta dediyse muhtemelen o 1 kişinin yanıldığını düşünürüm.
    herkes bu kadar bilinçli alıcı değil maalesef keşke herkes sizin kadar bilinçli olsa. Ne yorumlar geliyor gerçekten hayretler içerisinde okuyoruz.