Pazaryeri Müşteriye dava açma
8
●334
- 23-01-2026, 14:37:37Ahşap dekorasyon ürün satışı yapıyoruz ve ürünlerimiz tamamen ahşap (mdf, sunta kullanılmıyor.) Fakat gelen yorum 'ürün ahşap değil sunta çıktı' diyerek hem yanıltıcı yorum yapıyor hem itibar zedeliyor. XML Olarak bayilik verdiğimiz 10+ firma var üretimini de kendimiz yapıyoruz böyle bir şey söz konusu değil. tamamen karalamak için bu tür yorum yapıldığını düşünüyorum böyle kişiler için hukuki bir yol var mı?
- 23-01-2026, 14:40:44en geçerli çözüm; yorumu ekran kaydı olarak alın. tarih, saat, sipariş numarası ve ürün net olarak görünsün. sonra notere gidip tespit tutanağı tutturup pazaryerine ihtar çektirin. sorun çözülür
- 23-01-2026, 14:45:21Merhabalar.
Evet. Marka karalama ve diğer sebeplerle çeşitli yasal yollara
başvurulabilir. Pazaryerine durumu aktardığınız zaman onlar
bir çözüm yolu önerebiliyor. Fakat yorumu yazıp size zarar
veren kişiye karşı tatmin edici bir yaptırımları yok. İsterseniz
profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. 05064921449 üzerinden
ulaşırsanız detaylı görüşebiliriz.
İyi forumlar - 23-01-2026, 14:49:15Biz buna benzer bir süreç yaşamıştık. Ancak süreç o kadar uzun sürüyor ki. Boşveresiniz geliyor.
- 23-01-2026, 14:51:30bu durum hiçbir işe yaramaz. yasal olarak bir yaptırımı yok.KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2026, 14:53:03müşteri deneyimine yaptırım uygulanmaz. bu işlem yorumun kaldırılması ve bir sonraki bu tarz yorumlar için mağazan ile pazaryeri arasında hukuki bir sürece dayalı geçmiş bulunması içindir.Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2026, 15:05:24Pazaryerlerinde yeniyiz ve gelişim sürecimizi etkilediğini düşünüyorum. Biz de boşvermek istiyoruz ama gerçekten demoralize ediyor. Turuncu pazaryeri bu konuda çok sert ve onlarla uğraşmamız gerekiyor bu sefer.abdullahemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın zamanda iletişime geçeceğim, teşekkür ederim.Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes bu kadar bilinçli alıcı değil maalesef keşke herkes sizin kadar bilinçli olsa. Ne yorumlar geliyor gerçekten hayretler içerisinde okuyoruz.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle