Biz buna benzer bir süreç yaşamıştık. Ancak süreç o kadar uzun sürüyor ki. Boşveresiniz geliyor.
Pazaryerlerinde yeniyiz ve gelişim sürecimizi etkilediğini düşünüyorum. Biz de boşvermek istiyoruz ama gerçekten demoralize ediyor. Turuncu pazaryeri bu konuda çok sert ve onlarla uğraşmamız gerekiyor bu sefer.
Merhabalar.
Evet. Marka karalama ve diğer sebeplerle çeşitli yasal yollara
başvurulabilir. Pazaryerine durumu aktardığınız zaman onlar
bir çözüm yolu önerebiliyor. Fakat yorumu yazıp size zarar
veren kişiye karşı tatmin edici bir yaptırımları yok. İsterseniz
profesyonel olarak yardımcı olabiliriz. 05064921449 üzerinden
ulaşırsanız detaylı görüşebiliriz.
İyi forumlar
Yakın zamanda iletişime geçeceğim, teşekkür ederim.
Müşteri yorumlarına bu kadar takmamak lazım. Ben de bir müşteri olarak yorumları okuyorum, olumlular kadar olumsuzları da elbet dikkate alıyorum ama 100 kişi memnun 1 kişi sunta dediyse muhtemelen o 1 kişinin yanıldığını düşünürüm.
herkes bu kadar bilinçli alıcı değil maalesef keşke herkes sizin kadar bilinçli olsa. Ne yorumlar geliyor gerçekten hayretler içerisinde okuyoruz.