Müşteri yorumlarına bu kadar takmamak lazım. Ben de bir müşteri olarak yorumları okuyorum, olumlular kadar olumsuzları da elbet dikkate alıyorum ama 100 kişi memnun 1 kişi sunta dediyse muhtemelen o 1 kişinin yanıldığını düşünürüm.