Antifriz hakkında yardıma ihtiyacım var.
4
●70
- 22-01-2026, 20:35:10Risk almaya gerek var mı?
Büyük bir miktar değil ancak bence o riski almaya değmez. - 22-01-2026, 20:36:15Max veya min yazısına gelsin diye böyle yaptığınızı düşünüyorum. Haznede max yazısında olmayıp görünür yerde olsa dahi işinizi görecek seviyede olduğu anlamındadır. En azından antifriz almaya gidecek yere kadar sorun yaratmazdı. Bence yine çok birşey olmaz ama içiniz rahat edecekse karıştırdığınız suyun donma ihtimaline karşı mevcut sıvıyı tam boşaltım yapıp yeni antifriz ekleyin.
- 22-01-2026, 20:36:37Hocam yarın en yakın benzinlikten aracına uygun antifriz al birazcık ekle %50 %50 yapman lazım bi sorun olmaz ama yinede önlem amaçlı 1 su bardağı antifriz ekle