• 22-01-2026, 20:32:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Doğuda yaşıyorum ve hava çok soguk kar yağıyor suan. Arabanın suyunu %50 su %50 antifriz koymuştum, bir kaç gün önce azaldığını farkedip 300ml civarı sadece su koydum. Sizce sorun olmalımı ? Antifriz eklemelimiyim tekrar üstüne
  • 22-01-2026, 20:33:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    300ml çok önemli değil sorun olmaz , ayrıca antifrizi saf olarak hiç bir şekilde eklemeyin çok eksilmiş olsa bile yine yarı yarıya suyla karıştırıp ekleyin.
  • 22-01-2026, 20:35:10
    #3
    Risk almaya gerek var mı?
    Büyük bir miktar değil ancak bence o riski almaya değmez.
  • 22-01-2026, 20:36:15
    #4
    Max veya min yazısına gelsin diye böyle yaptığınızı düşünüyorum. Haznede max yazısında olmayıp görünür yerde olsa dahi işinizi görecek seviyede olduğu anlamındadır. En azından antifriz almaya gidecek yere kadar sorun yaratmazdı. Bence yine çok birşey olmaz ama içiniz rahat edecekse karıştırdığınız suyun donma ihtimaline karşı mevcut sıvıyı tam boşaltım yapıp yeni antifriz ekleyin.
  • 22-01-2026, 20:36:37
    #5
    Hocam yarın en yakın benzinlikten aracına uygun antifriz al birazcık ekle %50 %50 yapman lazım bi sorun olmaz ama yinede önlem amaçlı 1 su bardağı antifriz ekle