Doğuda yaşıyorum ve hava çok soguk kar yağıyor suan. Arabanın suyunu %50 su %50 antifriz koymuştum, bir kaç gün önce azaldığını farkedip 300ml civarı sadece su koydum. Sizce sorun olmalımı ? Antifriz eklemelimiyim tekrar üstüne