• 20-01-2026, 01:03:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba kullandığım sigara fazla popüler değil gibi ama nedense tek bunu içebiliyorum farklı hissettiriyor başka kullanan varmı acaba
  • 20-01-2026, 01:07:32
    #2
    Parliament midnight blue içiyorum başkasını içemiyorum rezerve biraz ağir kaçıyor hocam sanırım sizi kesiyor 😂
  • 20-01-2026, 01:09:13
    #3
    Adıyaman tütününden devam biz hocam.
  • 20-01-2026, 01:10:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adıyaman tütününden devam biz hocam.
    Vay aslan abim fazla kacirma agbi
  • 20-01-2026, 01:11:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Daisho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parliament midnight blue içiyorum başkasını içemiyorum rezerve biraz ağir kaçıyor hocam sanırım sizi kesiyor 😂
    Valla yaş 16 size ağır geliyorsa bırakmam lazım kendimle bi ara konuşurum bırakmaya konusunu iyi geceler dilerim hocam 😘
  • 20-01-2026, 01:24:00
    #6
    Daisho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parliament midnight blue içiyorum başkasını içemiyorum rezerve biraz ağir kaçıyor hocam sanırım sizi kesiyor 😂
    Midnight duman gelmiyor hocam nasıl içiyorsun ya
    Slender blue içiyorum ben
  • 20-01-2026, 01:27:00
    #7
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midnight duman gelmiyor hocam nasıl içiyorsun ya
    Slender blue içiyorum ben
    Valla bende buna alıştım hocam bilmiyorum bana güzel geliyor