Parliament reserve kullanan varmı ?
6
●158
- 20-01-2026, 01:03:38Üyeliği durdurulduMerhaba kullandığım sigara fazla popüler değil gibi ama nedense tek bunu içebiliyorum farklı hissettiriyor başka kullanan varmı acaba
- 20-01-2026, 01:10:14Üyeliği durdurulduVay aslan abim fazla kacirma agbiSEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2026, 01:11:05Üyeliği durdurulduValla yaş 16 size ağır geliyorsa bırakmam lazım kendimle bi ara konuşurum bırakmaya konusunu iyi geceler dilerim hocam 😘Daisho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2026, 01:24:00Midnight duman gelmiyor hocam nasıl içiyorsun yaDaisho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Slender blue içiyorum ben - 20-01-2026, 01:27:00Valla bende buna alıştım hocam bilmiyorum bana güzel geliyoromerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle