Konu
Parliament reserve kullanan varmı ?
20-01-2026, 01:24:00
#6
omerburakTr
Daisho adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Parliament midnight blue içiyorum başkasını içemiyorum rezerve biraz ağir kaçıyor hocam sanırım sizi kesiyor 😂
Midnight duman gelmiyor hocam nasıl içiyorsun ya
Slender blue içiyorum ben