Konu
Parliament reserve kullanan varmı ?
20-01-2026, 01:27:00
#7
Daisho
omerburakTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Midnight duman gelmiyor hocam nasıl içiyorsun ya
Slender blue içiyorum ben
Valla bende buna alıştım hocam bilmiyorum bana güzel geliyor