• 17-01-2026, 18:45:32
    #1
    Mahallede kafamı nereye çevirsem cihangirdeki gibi mahalle arası cafeler görmeye başladım her ay 2-3 cafe rahat acılıyor kahvehane kapanıp cafe oldu anlamadığım nokta açıldıgı gibide doluyor sanki herkes cafe acılsada otursak diye pusuya yatmış
  • 17-01-2026, 18:46:39
    #2
    Cafelere aslında insanlara bakınca güzel kar marjı var kar ediyor gibi gözüküyor ama hocam hepsinde öyle değil Kazançlar iyi ama müşteri potansiyeli belli günde maksimum 5 6 saat oturan bir kişi 2 kahve anca içiyor işgaliye alsa daha çok kazanır
  • 17-01-2026, 18:46:45
    #3
    Gold üye
    Arz - Talep Meselesi
  • 17-01-2026, 18:47:44
    #4
    Hocam 200k nüfusu olan ilçede de 10 adımda 1 tane hep birbirine yakın toplasak 200k kişi oturur hepsinin toplamina.
  • 17-01-2026, 18:48:25
    #5
    AtesUmut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cafelere aslında insanlara bakınca güzel kar marjı var kar ediyor gibi gözüküyor ama hocam hepsinde öyle değil Kazançlar iyi ama müşteri potansiyeli belli günde maksimum 5 6 saat oturan bir kişi 2 kahve anca içiyor işgaliye alsa daha çok kazanır
    yani bu devirde işe girişilecekse sağlam noktaya güzle bir cafe açılması mantıklı gibi gözlemlemlerime göre
  • 17-01-2026, 18:48:40
    #6
    ülkecek bi kafein bağımlılığı var ondandır
  • 17-01-2026, 18:49:14
    #7
    Pek tecrübe gerekmediği için herkes açabiliyor. Bizim burada mesela aynı cadde üzerinde karşı karşıya birbirine yakın mesafede 6-7 tane var. Siteler yapıldıkça halen yenisi açılıyor. Fakat yenisi açıldıkça eskisi sönük kalıyor onun işini de azaltıyor. Mesela big mammas yeşilçam gibi ismi olan cafeler açılınca insanlar onlara yönelmişti.
  • 17-01-2026, 19:34:00
    #8
    Benim mahalledeki dükkanların çoğu sahibinden devren satılık/kiralıkta