Cafelere aslında insanlara bakınca güzel kar marjı var kar ediyor gibi gözüküyor ama hocam hepsinde öyle değil Kazançlar iyi ama müşteri potansiyeli belli günde maksimum 5 6 saat oturan bir kişi 2 kahve anca içiyor işgaliye alsa daha çok kazanır
yani bu devirde işe girişilecekse sağlam noktaya güzle bir cafe açılması mantıklı gibi gözlemlemlerime göre