Mahallede kafamı nereye çevirsem cihangirdeki gibi mahalle arası cafeler görmeye başladım her ay 2-3 cafe rahat acılıyor kahvehane kapanıp cafe oldu anlamadığım nokta açıldıgı gibide doluyor sanki herkes cafe acılsada otursak diye pusuya yatmış