• 12-01-2026, 22:44:40
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,


    Seyir halinde bir sokaktan giderken bir anda arabanın lpg tuşunun orada ki ışık gitti ve araba stop etti. Benzine almaya çalıştım ama lpg ye hiç elektrik gitmediğinden benzine de geçiş yapamadım.

    Arabanın kontağını açtığımda arkadan gelen benzin pompası seside gelmemeye başladı. Arabayı çekici vasıtasıyla sanayiye çektim.

    Sizce sorun otogaz'da mı yoksa başka bir sorun mu var?

    Not: Ototamirci akşam olduğu için inceleyemedi ama şunu söyledi; Arabanın benzin pompasına elektrik hiç gitmiyor dedi.
    Not: Arabanın tüm elektronik sistemleri farları klima vs çalışıyor. Tek lpg'nin gösterge ışıkları yanmıyor.

    Sizce sorun nedir, canım baya sıkıntı bu durum ile alakalı.,


    Not: Arabada şase varmış. Sorunu çözdük gibi duruyor.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 12-01-2026, 22:46:17
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    röle değiştir düzelir
  • 12-01-2026, 22:48:13
    #3
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    röle değiştir düzelir
    Hocam röle benzin pompasının çalışmasına da mı engel?
    Not: bilmediğim için sordum sizin dediğiniz şeyi sorgulamıyorum yanlış anlaşılmasın.
  • 12-01-2026, 22:54:53
    #4
    Arkadaşın dediği gibi büyük ihtimalle röledir bağlantıyı kesmiştir. En yüksek ihtmalle budur. Elektrik sistemiyle ilgili problem gazla ilgili problem olduğunu zannetmiyorum. Bu arada mekanikerim 🙂
  • 12-01-2026, 22:55:52
    #5
    sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediği gibi büyük ihtimalle röledir bağlantıyı kesmiştir. En yüksek ihtmalle budur. Elektrik sistemiyle ilgili problem gazla ilgili problem olduğunu zannetmiyorum. Bu arada mekanikerim 🙂
    Valla inşAllah öyledir hocam, sigortayı değiştirdim ama nafile fayda etmedi.
  • 12-01-2026, 23:03:44
    #6
    Muhtemelen çok uzun zamandır ucu ucuna tutunan bir kablo yerinden çıkmıştır, elektrik aksamıyla ilgili olsa direk kontağı yarım çevirdiğinizde hareket olmaz sizde farlar vs. çalışıyor
  • 13-01-2026, 23:33:49
    #7
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    röle değiştir düzelir
    sinanozaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediği gibi büyük ihtimalle röledir bağlantıyı kesmiştir. En yüksek ihtmalle budur. Elektrik sistemiyle ilgili problem gazla ilgili problem olduğunu zannetmiyorum. Bu arada mekanikerim 🙂
    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen çok uzun zamandır ucu ucuna tutunan bir kablo yerinden çıkmıştır, elektrik aksamıyla ilgili olsa direk kontağı yarım çevirdiğinizde hareket olmaz sizde farlar vs. çalışıyor
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Arabada şase varmış. Şaseyi bulamadılar
  • 13-01-2026, 23:59:26
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Arabada şase varmış. Şaseyi bulamadılar
    Şaşırmadım hocam elektrikle ilgili sorun vardır demiştim 🙂
  • 14-01-2026, 08:26:33
    #9
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm dostlar,

    Arabada şase varmış. Şaseyi bulamadılar
    Eğer ekran vs. taktırdıysanız ona da baktırsaydınız hocam