Selamun Aleyküm dostlar,


Seyir halinde bir sokaktan giderken bir anda arabanın lpg tuşunun orada ki ışık gitti ve araba stop etti. Benzine almaya çalıştım ama lpg ye hiç elektrik gitmediğinden benzine de geçiş yapamadım.

Arabanın kontağını açtığımda arkadan gelen benzin pompası seside gelmemeye başladı. Arabayı çekici vasıtasıyla sanayiye çektim.

Sizce sorun otogaz'da mı yoksa başka bir sorun mu var?

Not: Ototamirci akşam olduğu için inceleyemedi ama şunu söyledi; Arabanın benzin pompasına elektrik hiç gitmiyor dedi.
Not: Arabanın tüm elektronik sistemleri farları klima vs çalışıyor. Tek lpg'nin gösterge ışıkları yanmıyor.

Sizce sorun nedir, canım baya sıkıntı bu durum ile alakalı.,


Not: Arabada şase varmış. Sorunu çözdük gibi duruyor.