Arkadaşın dediği gibi büyük ihtimalle röledir bağlantıyı kesmiştir. En yüksek ihtmalle budur. Elektrik sistemiyle ilgili problem gazla ilgili problem olduğunu zannetmiyorum. Bu arada mekanikerim 🙂
Muhtemelen çok uzun zamandır ucu ucuna tutunan bir kablo yerinden çıkmıştır, elektrik aksamıyla ilgili olsa direk kontağı yarım çevirdiğinizde hareket olmaz sizde farlar vs. çalışıyor
Selamun Aleyküm dostlar,
Arabada şase varmış. Şaseyi bulamadılar