• 09-01-2026, 11:56:46
    #1
    Arkadaşlar Hepsiburada iyice kafayı yemiş durumda. İade ettiğim ürün için önce 3 kez ret verdiler, sonra parayı yatırıp fazla ürün ise gönderin yoksa sizde kalsın dediler bende göndermedim kalabilirmi bende dedim genelde kalıyor hijyenik cihazlar dediler. Ben de tamam dedim göndermedim cihazı.
    Aradan 1.5 ay geçmiş, bugün arayıp parayı IBAN yoluyla geri istiyorlar. Şaka gibi Ürünü göndereyim diyorum, yok hijyen ürünü alamayız
    diyorlar. E hani deformeydi? Madem hijyen takıntınız var niye başta demediniz? Hem ürün sende kalsın deyip hem de haftalar sonra IBAN atıp para istemek nedir? Mahalle esnafı veresiye defteri kapatıyor sanki. Gerçekten çok garip bir süreç, dikkatli olun
    Ekstra olarak atmazsam hukuki süreç ile devam edileceğini belirttiler
  • 09-01-2026, 12:08:56
    #2
    Hocam satıcı firma ile hepsiburada arasında bir anlaşmazlık var sanırım. Bu sorun size yansımış anladığım kadarıyla.

    HB ürünü detayına bakmaksızın koşulsuz iade alıyor. Satıcı buna itiraz ediyor ancak sizin paranız bu süre içerisinde iade ediliyor. Sonrasında satıcı ve HB arasında bir kavga başlıyor

    Ürünün ne olduğunu ve sorununuz hakkında detay bilmeden süreçle ilgili yorum yapmak yanıltıcı olabilir. Ürünün kullanım amacı, paketinin açılıp açılmadığı, hijyen kuralları gibi birden fazla değişken var bu süreçte. Şöyle olur, böyle olur demeden önce bunları da paylaşırsanız daha sağlıklı bir cevap verilebilir...
  • 09-01-2026, 12:11:02
    #3
    Hepsiburada aldığını ürünü sadece hepsiburada aracı kurumu isteseydi paranızı iade etmezdi, 1 kez iade etti mi bir daha da alamaz, diğer arayanlar ***********.
  • 09-01-2026, 12:11:51
    #4
    Hb müşteri hizmetlerine durumu yazın çözüm üretsinler.
  • 09-01-2026, 12:20:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    garip
  • 09-01-2026, 13:04:11
    #6
    Hepsi burada ile iletişime geçin hocam durumu açıklayın onlar gereki yapar diye tahmin ediyorum bende ilk defa böyle bir şeyle karşılaşılaşıyorum satıcının iban atması parayı istemesi falan çözemedim
  • 09-01-2026, 13:33:21
    #7
    Konuşmaların ekran görüntüsü duruyorsa iade vs yapmayın.