Aradan 1.5 ay geçmiş, bugün arayıp parayı IBAN yoluyla geri istiyorlar. Şaka gibi
Ürünü göndereyim diyorum, yok hijyen ürünü alamayızdiyorlar. E hani deformeydi? Madem hijyen takıntınız var niye başta demediniz? Hem ürün sende kalsın deyip hem de haftalar sonra IBAN atıp para istemek nedir? Mahalle esnafı veresiye defteri kapatıyor sanki. Gerçekten çok garip bir süreç, dikkatli olun
Ekstra olarak atmazsam hukuki süreç ile devam edileceğini belirttiler
