Arkadaşlar Hepsiburada iyice kafayı yemiş durumda. İade ettiğim ürün için önce 3 kez ret verdiler, sonra parayı yatırıp fazla ürün ise gönderin yoksa sizde kalsın dediler bende göndermedim kalabilirmi bende dedim genelde kalıyor hijyenik cihazlar dediler. Ben de tamam dedim göndermedim cihazı.
Aradan 1.5 ay geçmiş, bugün arayıp parayı IBAN yoluyla geri istiyorlar. Şaka gibi

Ürünü göndereyim diyorum, yok hijyen ürünü alamayız
diyorlar. E hani deformeydi? Madem hijyen takıntınız var niye başta demediniz? Hem ürün sende kalsın deyip hem de haftalar sonra IBAN atıp para istemek nedir? Mahalle esnafı veresiye defteri kapatıyor sanki. Gerçekten çok garip bir süreç, dikkatli olun
Ekstra olarak atmazsam hukuki süreç ile devam edileceğini belirttiler