• 07-01-2026, 12:49:21
    #1
    Selam arkadaşlar, ehliyeti yeniletme zamanı gelmiş 10 yıllık geçerlilik süresi dolduğu için. Süreç nasıl işliyor? Ben de göz tembelliği olduğu için tam teşekküllü hastaneden rapor alarak yeni ehliyeti çıkartmıştım 10 yıl önce. Şimdi ne yapmalıyım bilen var mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • e devletten kişisel sağlık formunu doldur sonra rapor için ücret öde aile hekimine git kimi hekim irdeliyo kimiside direk onay veriyo, onay verirlerse ne ala vermezlerse özel göz hastanesinin birine git ehliyet için rapor alcam de yardımcı olurlar
  • 07-01-2026, 12:59:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende bu gun bunu yapıyor dusuunuyordum ne ılgın rastlantı olmus
  • 07-01-2026, 13:11:41
    #3
    Sağlık ocağı aile doktorunuza başvurun hocam gerekli bilgiyi verecektir.
  • 07-01-2026, 13:12:42
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    e devletten kişisel sağlık formunu doldur sonra rapor için ücret öde aile hekimine git kimi hekim irdeliyo kimiside direk onay veriyo, onay verirlerse ne ala vermezlerse özel göz hastanesinin birine git ehliyet için rapor alcam de yardımcı olurlar