Selam arkadaşlar, ehliyeti yeniletme zamanı gelmiş 10 yıllık geçerlilik süresi dolduğu için. Süreç nasıl işliyor? Ben de göz tembelliği olduğu için tam teşekküllü hastaneden rapor alarak yeni ehliyeti çıkartmıştım 10 yıl önce. Şimdi ne yapmalıyım bilen var mı?