Merhaba, genç girişimcilik için son 2 gün biliyorsunuz. Eşim adına açalım dedik hem bağkuru yatar hemde kendine iş çevirir diye. Bingöl içinde guya tanıdık bir muhsebeci mali müşavire gittik.
Muhasebe ve esnaf oda kaydı haricinde 7500 tl istedi, tabi üstelemedim tanıdık gerek yok diye araştırdığımda ço kfazla istendiğini öğrendim.
Bu konuda yeni açan tecrübeli veya online olarak yönetebilirmiyiz şimdiden tşekkür ederiz.
şahıs şirketi kuruluşu hk.
10
●346
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 29-12-2025, 15:50:45Bende bugün açtırdım tanıdığıma ücret almadı. 1 hafta kadar önce de bir kişiyle görüştüm arkadaşım vasıtasıyla o da açılışta ücret talep etmemişti.
- 29-12-2025, 15:50:57@malimusavirbb; Barış hocamla iletişime geçin hocam kesinlikle 7500 TL çok fazla.
- 29-12-2025, 15:52:56Merhaba öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim,mesutsisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet öyle imiş hani cuzi birşey olsa tamam derimde maalesef bide tanıdık.
Merhaba öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim,Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım Adaşımın konusuna yazdım yanlış hatırlamıyorsam olmadı buradanda yazarsa sevinirim teşekkür ederim. - 29-12-2025, 15:56:29@YigitBey55; 3 aydır aktif olarak çalışmaktayız. Tüm süreçlerde yardımcı oldu ve kendisinden halen daha aktif olarak hizmet almaya devam etmekteyim. Önerimdir.
- 29-12-2025, 15:57:19Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.PM üzerinden dönüş yapılmıştır
- 29-12-2025, 16:25:00Barış hocam (adaşım ile) çok hızlı şekilde açılışı yaptık, gerçekten ondan hızlısı mezardamalimusavirbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Organik Bingöl Balın bende adaş adres bekliyorum bak
