mesutsisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bugün açtırdım tanıdığıma ücret almadı. 1 hafta kadar önce de bir kişiyle görüştüm arkadaşım vasıtasıyla o da açılışta ücret talep etmemişti.
Merhaba öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim,
evet öyle imiş hani cuzi birşey olsa tamam derimde maalesef bide tanıdık.


Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@malimusavirbb; Barış hocamla iletişime geçin hocam kesinlikle 7500 TL çok fazla.
Merhaba öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim,
sanırım Adaşımın konusuna yazdım yanlış hatırlamıyorsam olmadı buradanda yazarsa sevinirim teşekkür ederim.