Merhaba, genç girişimcilik için son 2 gün biliyorsunuz. Eşim adına açalım dedik hem bağkuru yatar hemde kendine iş çevirir diye. Bingöl içinde guya tanıdık bir muhsebeci mali müşavire gittik.
Muhasebe ve esnaf oda kaydı haricinde 7500 tl istedi, tabi üstelemedim tanıdık gerek yok diye araştırdığımda ço kfazla istendiğini öğrendim.
Bu konuda yeni açan tecrübeli veya online olarak yönetebilirmiyiz şimdiden tşekkür ederiz.