Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden ticari puan atmıyorlar?
38
●1.504
- 28-12-2025, 02:29:48Size önerim, aslında ben de kullanırım :
( Merhaba hocam, rica etsem iTrade karşılıklı atabilir miyiz? iTrade'in ciddi anlam da profile bir etkisi var, güven ve her şekil de iş yapıyor, bilginiz olsun, onaylarsanız önce ben atayım, ardından siz atarsınız.
Ayrıca rica edeceğim : "xxxx , konuma da bir yorum bırakabilir misiniz hocam? Öncelikli ricamdır."
Teşekkür ederim. Tüm bunları yapmak 1 dakika dahi sürmüyor, fazla basit işlemler. Hemencecik hallederiz... )
Bunu yazın hocam bir, bakalım dönüşler nasıl olacak.
+++Olarak, eğer kullanıcı bu yazıları okuduktan sonra "Onaylamıyorum" benzeri bir yazı yazarsa, bilin ki kullanıcı ya ifşa olmak istemiyordur, ya iTrade'in özel bir kaç kişi ya da birisine görünmesini istemiyordur, bu çapta genel de gizlilik açısından kimi zaman kullanıcıların sıkıntıları olabiliyor, ancak bunlar çok fazla yoğun değil. Genel de bu yazıyı okuyanlar kabul edecektir, ayrıca siz attınız o unuttu, mesajla ara ara hatırlatarak devam edebilirisiniz. - 28-12-2025, 02:45:37Üyeliği durdurulduDeneyeceğim, size dönüş sağlarım.AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2025, 03:12:01Üyeliği durdurulduHerkeste böyle sanırım.Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2025, 09:18:26Açıkcası trade puanı benim için anlamsız. Bak kaç yıllık üyeyim ticaret sayım çok düşük gözükür mesela. Rica eden üyelere atıyorum ticaret lakin dediğim gibi benim için bir önem arz etmiyor zira 100tlden bana bir şey satın diye konu açsam zaten 2-3 saatte 30 40 tane trade puanı kasabiliyorsun pek bir mühimmiyeti kalmadı bundan dolayı.

11 yıllık üyeyim belki 1000 üstü ticaretim var ama bunun sadece 100 tanesi var. Ticaret yaptığın süreci kanıtlayan bir şey olmadığı için aslında bu eksiklik.