Açıkcası trade puanı benim için anlamsız. Bak kaç yıllık üyeyim ticaret sayım çok düşük gözükür mesela. Rica eden üyelere atıyorum ticaret lakin dediğim gibi benim için bir önem arz etmiyor zira 100tlden bana bir şey satın diye konu açsam zaten 2-3 saatte 30 40 tane trade puanı kasabiliyorsun pek bir mühimmiyeti kalmadı bundan dolayı.