Size önerim, aslında ben de kullanırım :

( Merhaba hocam, rica etsem iTrade karşılıklı atabilir miyiz? iTrade'in ciddi anlam da profile bir etkisi var, güven ve her şekil de iş yapıyor, bilginiz olsun, onaylarsanız önce ben atayım, ardından siz atarsınız.

Ayrıca rica edeceğim : "xxxx , konuma da bir yorum bırakabilir misiniz hocam? Öncelikli ricamdır."

Teşekkür ederim. Tüm bunları yapmak 1 dakika dahi sürmüyor, fazla basit işlemler. Hemencecik hallederiz... )

Bunu yazın hocam bir, bakalım dönüşler nasıl olacak.


+++Olarak, eğer kullanıcı bu yazıları okuduktan sonra "Onaylamıyorum" benzeri bir yazı yazarsa, bilin ki kullanıcı ya ifşa olmak istemiyordur, ya iTrade'in özel bir kaç kişi ya da birisine görünmesini istemiyordur, bu çapta genel de gizlilik açısından kimi zaman kullanıcıların sıkıntıları olabiliyor, ancak bunlar çok fazla yoğun değil. Genel de bu yazıyı okuyanlar kabul edecektir, ayrıca siz attınız o unuttu, mesajla ara ara hatırlatarak devam edebilirisiniz.