• 24-12-2025, 19:26:11
    #1
    dostlar merhaba. Yaklaşık 2 ay önce gitara başladım ve hızlı ilerliyorum. Elimde Yamaha C70 (klasik gitar) var. Gitarı delmeden, herhangi bir modifikasyon yapmadan sesi hoparlörden duyabilmem için kullanabileceğim bir cihaz var mı?
    Teşekkürler
  • 24-12-2025, 19:32:10
    #2
    Öpücük adında cihazlar var.
    https://www.amazon.com.tr/Ba%C4%9Fla.../dp/B0CZ4P45LV
    Bunu alıyosun takıyosun gitarın alt kısmına jak ile amfiye bağlıyosun.
    Amfi yoksa jak dönüştürücü alıyosun ucunu küçüştüp hoparlörüne takıyosun
  • 24-12-2025, 19:33:56
    #3
    buwrj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öpücük adında cihazlar var.
    https://www.amazon.com.tr/Ba%C4%9Fla.../dp/B0CZ4P45LV
    Bunu alıyosun takıyosun gitarın alt kısmına jak ile amfiye bağlıyosun.
    Amfi yoksa jak dönüştürücü alıyosun ucunu küçüştüp hoparlörüne takıyosun

    sisi bozmadan vermiyor mu hocam denediniz mi hiç
  • 24-12-2025, 19:35:51
    #4
    Murataydogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sisi bozmadan vermiyor mu hocam denediniz mi hiç
    Hocam Elektro klasik ve akustik gitarlarda var.
    Bu Öpücüğü bağlayacağınız hoparlöre bağlı genel olarak fiyat performans bir ses verir.
    Elektro bağlantısı olan klasik ve akustik gitarlar gibi ses alamazsınız bunda o kadar iyi temiz vermezler.
  • 24-12-2025, 19:36:39
    #5
    hocam ses her türlü bozulur kablo olsun amfi olsun elektrik olsun her türlü bozulur ancak en temiz fischer alıcı taktırmanız. Luthier varsa yakınınızda bi uğrayın derim
  • 24-12-2025, 19:42:20
    #6
    vakum mikrofonla amfiye yada ses kartınıza girebilirsiniz. başka bi modifikasyon olarak high tension tellere geçebilirsin daha yüksek ses çıkar daddario'nun telleri klasik gitar için güzeldir. yeni başlıyorsan pek önermem ama.
    • Deephunter
    • Murataydogmus
    Deephunter ve Murataydogmus bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2025, 19:46:52
    #7
    💚 R10.NET 💚
    Seste kalite kaybı yok denilecek kadar az. Sizin istedğiniz prefesyonel birşey ve buyrun o da bu.
    Fishman SBT-C Soundboard Transducer
  • 24-12-2025, 20:20:39
    #8
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ses her türlü bozulur kablo olsun amfi olsun elektrik olsun her türlü bozulur ancak en temiz fischer alıcı taktırmanız. Luthier varsa yakınınızda bi uğrayın derim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vakum mikrofonla amfiye yada ses kartınıza girebilirsiniz. başka bi modifikasyon olarak high tension tellere geçebilirsin daha yüksek ses çıkar daddario'nun telleri klasik gitar için güzeldir. yeni başlıyorsan pek önermem ama.
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seste kalite kaybı yok denilecek kadar az. Sizin istedğiniz prefesyonel birşey ve buyrun o da bu.
    Fishman SBT-C Soundboard Transducer
    Çok teşekkürler dostlar