softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ses her türlü bozulur kablo olsun amfi olsun elektrik olsun her türlü bozulur ancak en temiz fischer alıcı taktırmanız. Luthier varsa yakınınızda bi uğrayın derim
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vakum mikrofonla amfiye yada ses kartınıza girebilirsiniz. başka bi modifikasyon olarak high tension tellere geçebilirsin daha yüksek ses çıkar daddario'nun telleri klasik gitar için güzeldir. yeni başlıyorsan pek önermem ama.
Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seste kalite kaybı yok denilecek kadar az. Sizin istedğiniz prefesyonel birşey ve buyrun o da bu.
Fishman SBT-C Soundboard Transducer
Çok teşekkürler dostlar