vakum mikrofonla amfiye yada ses kartınıza girebilirsiniz. başka bi modifikasyon olarak high tension tellere geçebilirsin daha yüksek ses çıkar daddario'nun telleri klasik gitar için güzeldir. yeni başlıyorsan pek önermem ama.