Selamlar dostlar,
Öncelikle herkese hayırlı günler diliyorum.
Bir eve niyetlendik eşim de beğendi yatırım için alacağız.
Evin tapusunu aldım size tapu müdürlüğünden neleri sormam gerekiyor nelere dikkat etmem gerekiyor ev kat mülkiyetli gözüküyor tapu fotokopisinde;
Tapuya ait detaylar aşağıdaki gibi ama ev iki artı 1 yazmıyor tapuda göremedim
Evin ilan fiyatı 2.500.000
Tapu Durumu: Kat mülkiyetli
Taşınmaz Türü: Daire
Kat: 1. Bodrum
Bağımsız Bölüm: Bodrum kat daire
Oda Sayısı: 2+1
Arsa Yüzölçümü (Bina): 504 m²
Arsa Payı: 16 / 400
→ Arsa payı karşılığı: yaklaşık 20,16 m²
Tapu Tipi: Kat Mülkiyeti ✅
Edinme Nedeni: Satış
İşlem Bedeli: 170.000 TL
Tescil Tarihi: 12.01.2022
Tapu hakkında - tapu müdürlüğüne gidiyorum
11
●424
- 24-12-2025, 08:39:40Ev alırken komik bir miktar kredi çekin ekspertiz kontrol etsin. Tapuya gider, belediyeye gider, gider eve bakar içiniz rahat eder. 2022 yılı için 170 bin göstermişler siz milyonluk evi kim bilir hangi rakam göstereceksiniz, henüz evin üstünde icra falan yoktur yarın mal kaçırıyor diye alacaklılar eve çöker ödedim gösterdiğiniz para ile kalırsınız ortada. Dikkat edin.
- 24-12-2025, 08:41:14Ve benim değil hocam Ben evi alacağım ben alicıyim.wehteatro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O benim de dikkatimi çekti - 24-12-2025, 08:43:21Bu kısmı anlamadım hocam. Evin fiyatı 2.5 milyonTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
henüz evin üstünde icra falan yoktur yarın mal kaçırıyor diye alacaklılar eve çöker ödedim gösterdiğiniz para ile kalırsınız ortada. Dikkat edin. - 24-12-2025, 08:43:49r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleO karekod sıkıntı yaratabiliyor hocam bende de çalışmamıştı konumu gösteriyor normalde. Parselsorgudan ada/parsel ile sorgulayın çıkacaktır konumu. Düşük gösterme ihtimalinize karşı yine söyleyeyim ileride yakalayabiliyorlar bu durumu.r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2025, 08:46:03Bugün tapuya gitmeyi düşünüyorum evi de gördüm fena değil hoşumuza gitti.Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediye ile bir işimiz var mı bir şey kontrol etmem gerekiyor mu ona göre ben belediyede gideyim - 24-12-2025, 08:50:50Evin sahibi mahkemelik diyelim, üstüne evi var, şu an haciz vs durum yok. Siz evi aldınız mahkeme sonuçlandı bir baktılar ev değerinin altında satılmış (düşük göstereceksiniz ya harç için), mal kaçırdı davası açıp sizden evi ödediğiniz paraya geri alıp aralarında bölüşecekler.r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok olay var böyle, haliyle değerinde göstermek en iyisi.
