Konu
Tapu hakkında - tapu müdürlüğüne gidiyorum
24-12-2025, 08:40:05
#4
wehteatro
Hayırlı olsun hocam. Satış bedelini düşük gösterdiyseniz kenarda ilerisi için para ayırın, vergi daireleri yakalayıp faiziyle harcını alıyor.