• 23-12-2025, 22:02:46
    #10
    Bir kere bir anda yeşilde durduysa siz niye ödüyorsunuz? Ben olsam sigortaya kitler uğraşmam geçerim, iki tarafta da kasko sigorta yok mu? Değer kaybını da kaskodan uğraşıp alsın.

    Kıyas olması açısından 1 ay önce falan 2017 egea aracıma bir motor geldi arkadan vurdu, benim de arka tamponum bundan biraz daha büyük ve 2-3 yerinden çatladı, kırıldı gibi oldu. Vuran arkadaş 13.000TL falan ödedi diye biliyorum, biraz lüks sayılabilecek bir serviste (içeride bulunan başka araçlardan içsel yorumum) yaptırıldı. Tampon söküldü, plastik kaynakçıya gönderildi, oradan boyandı en son takıldı.
  • 23-12-2025, 22:10:13
    #11
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kere bir anda yeşilde durduysa siz niye ödüyorsunuz? Ben olsam sigortaya kitler uğraşmam geçerim, iki tarafta da kasko sigorta yok mu? Değer kaybını da kaskodan uğraşıp alsın.

    Kıyas olması açısından 1 ay önce falan 2017 egea aracıma bir motor geldi arkadan vurdu, benim de arka tamponum bundan biraz daha büyük ve 2-3 yerinden çatladı, kırıldı gibi oldu. Vuran arkadaş 13.000TL falan ödedi diye biliyorum, biraz lüks sayılabilecek bir serviste (içeride bulunan başka araçlardan içsel yorumum) yaptırıldı. Tampon söküldü, plastik kaynakçıya gönderildi, oradan boyandı en son takıldı.
    hocam ne olursa olsun arkadan vurduk hataliyız iyilik yapalım dedim ya. siz de de elden mi yaptırıldı? tutanak tuttunuz mu?
  • 23-12-2025, 22:16:23
    #12
    toptravelturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne olursa olsun arkadan vurduk hataliyız iyilik yapalım dedim ya. siz de de elden mi yaptırıldı? tutanak tuttunuz mu?
    Bana vuran arkadaş hem alkollü hem ehliyetsizdi, hem de ben kırmızı ışıkta duruyorum 30 saniye sonra geldi arkadan bir anda vurdu, frenim tutmadı dedi. 2 saat polisi aramayalım diye yalvardı, kimliğini aldım ertesi gün bir yerle anlaşmış gittim, tamponu söktüler 3 gün sonra geri gittim yapıp taktılar.

    Ayrıca ne olursa olsun arkadan vurduk hatalıyız cümlesine katılmıyorum hocam. Sonuçta akan bir trafik var, trafik akışına uymayan hatalıdır bence.
  • 23-12-2025, 22:20:54
    #13
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana vuran arkadaş hem alkollü hem ehliyetsizdi, hem de ben kırmızı ışıkta duruyorum 30 saniye sonra geldi arkadan bir anda vurdu, frenim tutmadı dedi. 2 saat polisi aramayalım diye yalvardı, kimliğini aldım ertesi gün bir yerle anlaşmış gittim, tamponu söktüler 3 gün sonra geri gittim yapıp taktılar.

    Ayrıca ne olursa olsun arkadan vurduk hatalıyız cümlesine katılmıyorum hocam. Sonuçta akan bir trafik var, trafik akışına uymayan hatalıdır bence.
    hocam ben sanayiye bakımdan bakıma uğrarım çok şükür, ufak tamponda bir sey var diye fiyat al hallederiz dedim de arabada değersiz bir plastik parça için 7k ödemek saçma. ben 1 2 lira tutar gönlu olsun diye dusunuyordum😀