hocam ne olursa olsun arkadan vurduk hataliyız iyilik yapalım dedim ya. siz de de elden mi yaptırıldı? tutanak tuttunuz mu?
Bana vuran arkadaş hem alkollü hem ehliyetsizdi, hem de ben kırmızı ışıkta duruyorum 30 saniye sonra geldi arkadan bir anda vurdu, frenim tutmadı dedi. 2 saat polisi aramayalım diye yalvardı, kimliğini aldım ertesi gün bir yerle anlaşmış gittim, tamponu söktüler 3 gün sonra geri gittim yapıp taktılar.
Ayrıca ne olursa olsun arkadan vurduk hatalıyız cümlesine katılmıyorum hocam. Sonuçta akan bir trafik var, trafik akışına uymayan hatalıdır bence.