bugün önümdeki araç yeşilde geçerken biranda durdu cok hafiften dokundum tamponu çatladı kırıldı gibi oldu.
kaportacıya götürmüş 7k fiyat vermiş, bu isten anlayan arkadaşlar fiyat ve sebebini anlatarak bana bir fikir verebilir mi? fiyat normal mi şişik mi? araç opel corsa 2014 fln buyuk ihtimalle.


elden yardımci olmaya calıscam istemezse tutanak tutar artık
tutanağını tut param yok de geç. sigortayı neden yaptırıyoruz.