• 23-12-2025, 20:31:21
    #1
    merhaba ustalar,
    bugün önümdeki araç yeşilde geçerken biranda durdu cok hafiften dokundum tamponu çatladı kırıldı gibi oldu.
    kaportacıya götürmüş 7k fiyat vermiş, bu isten anlayan arkadaşlar fiyat ve sebebini anlatarak bana bir fikir verebilir mi? fiyat normal mi şişik mi? araç opel corsa 2014 fln buyuk ihtimalle.


  • 23-12-2025, 20:35:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    parça başı boyama 5k hocam , ama bunda gerek yok olduğu yeri kaynaklayıp boyayabilir ( bagaj havuzunda göçük yoksa )
  • 23-12-2025, 20:38:18
    #3
    Logisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça başı boyama 5k hocam , ama bunda gerek yok olduğu yeri kaynaklayıp boyayabilir ( bagaj havuzunda göçük yoksa )

    yok hocam sadece tıklattım sadece, minnak dokundum tampon olduğu için catladi sanrm direk
  • 23-12-2025, 20:39:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    toptravelturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam sadece tıklattım sadece, minnak dokundum tampon olduğu için catladi sanrm direk
    hocam 3 klık işi var bunun aslında , dıştan kaynak üstüne macun ve lokal boya , 7 abartı olmuş
  • 23-12-2025, 20:41:35
    #5
    lokal boyayla 3-4 bine halledilir. Muhtemelen tamponu söküp komple boyayacak usta çünkü öyle bir fiyat vermiş ki yine yüksek bence. Bizde sürekli araba boyatıyoruz fiyatlara hakimim. Andolu yakasında olsaydınız yardımcı olmaya çalışırdım.
  • 23-12-2025, 20:44:52
    #6
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lokal boyayla 3-4 bine halledilir. Muhtemelen tamponu söküp komple boyayacak usta çünkü öyle bir fiyat vermiş ki yine yüksek bence. Bizde sürekli araba boyatıyoruz fiyatlara hakimim. Andolu yakasında olsaydınız yardımcı olmaya çalışırdım.
    hocam bende aynı düşüncedeyim, tamponun bir avuc yerinin düzelmesine okadar para istenmesi cidden hayret verici. meslek seçimini yanlış yapmışız valla
  • 23-12-2025, 20:54:08
    #7
    tutanak tut sigorta ödesin
  • 23-12-2025, 21:01:29
    #8
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutanak tut sigorta ödesin
    onuda dedim tutturdu tramer işlemesin,
    orta yolu bulmak için bu mevzunun tam ederi neyse fikir sahibi olmam lazım elden yardımci olmaya calıscam istemezse tutanak tutar artık
  • 23-12-2025, 21:28:08
    #9
    toptravelturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onuda dedim tutturdu tramer işlemesin,
    orta yolu bulmak için bu mevzunun tam ederi neyse fikir sahibi olmam lazım elden yardımci olmaya calıscam istemezse tutanak tutar artık
    öyle şeyim olur tutanağını tut param yok de geç. sigortayı neden yaptırıyoruz.