sayın hocam önceki konularınızı okumadım bu konudan ötürü mesaj yazıyorum şimdi siz kızın niyetini derdini bilemezsiniz bu işler böyle whatsapptır instagramdır olmaz alıcaksın kızı karşına karşılıklı birey gibi konuşup kızın nabzını ölçüceksin zaten eğer kendine uygun birisi değilse ne kızın kalbini kır direk teşekkür ederek reddet bukadar basit. bu olayları böyle part 1 part 2 diye konu açmaya gerek olduğunu sanmıyorum.
iyi forumlar.