30 yaş altındaysan sakın bulaşma hocam.Hayatını yaşa.
Evet hocam ama keşke kızın içini okuyabilseydim yada ne yapmaya çalıştığını vs
@ekincanbey;hocamın dediği olabilir de olmayabilir de korkuyom yani pat diye gidemeyiz.
Hadi zorla annemi aldım güzel çicek cikolata yaptim gitti hoş beş ya orda annesine derse h.mileyim ondan vs ki ilk defa yüz yüze görcem. Yada santaj yada baska sey insan herseye hüküm edebjlicek potasniyelde bu yuzden korkuyorum hayat devam ediyor evet ama disarisi tehlikeli ve tehlikenin nerden geliceği belirsiz 🥲 bir daha yazarmı bilmiyorum lakin tek gelir eyw alırım cafeye vs yemeğe götürürüm illa niyeti belli olur. Ama direk evine gidersem ağzımla kuş tutsam da burası türkiye yine kız haklı ben haksız çıkarım.
Bu yüzden sizinle durumu paylasmak istedim. Hepsi bu hocam 🙏