Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%90 ihtimalle “Kızıl Saçlı” yazdığını için alevi olduğunu anlıyorum.
Arkadaşım bırakın artık şu alevi süni laz muhabbetlerini, gönül gönüle her türlü bağlanıyor.
Saçma sapan imhalar saçma sapan şeyler yazmayın.
Gidip kişisel gelişimine önem vermeni tavsiye ederim.

not: bana da aallayacak olursa diye belirtiyorum Alevi değilim, sadece ayrımcılığa karşıyım. Onlarca alevi arkadaşım var kimseyi ayeı tutmam tutamam benim insanlığıma karşı!
Yahu alevi laz kurt turk ne fark eder sadece kız kızıl saclı dedim hocam kızdan minik bir özellik belirttim hepsi bu 😅 her kızıl olan alevi mi oluyo. Ha okey çoğu öyle ama yanıldınız yani o alevi diil 🙂 belirtmek istedim.

Bu arada ayrımcılık yapmadım burdaki çoğu hocam samimi yaklaşımları destekleyici veya ikonik yorumları icin de tşk ederim. Unutmayın forum olabilir ama muazzam dostluklar ile dolu bir yer burası. Ustelik halen de numarası kayıtlı olan forumdaş abilerim var.

Konuya yazan herkese tşk ederim 🙏