%90 ihtimalle “Kızıl Saçlı” yazdığını için alevi olduğunu anlıyorum.
Arkadaşım bırakın artık şu alevi süni laz muhabbetlerini, gönül gönüle her türlü bağlanıyor.
Saçma sapan imhalar saçma sapan şeyler yazmayın.
Gidip kişisel gelişimine önem vermeni tavsiye ederim.

not: bana da aallayacak olursa diye belirtiyorum Alevi değilim, sadece ayrımcılığa karşıyım. Onlarca alevi arkadaşım var kimseyi ayeı tutmam tutamam benim insanlığıma karşı!