• 17-12-2025, 15:07:00
    #1
    Sizlere "Kardeşim" lafının söylenmesi hoşunuza gidiyor mu? Yani bir tek ben mi sevmiyorum acaba. Ne bileyim yani forumdan belki 50-60 forum kullanıcısı ile görüştüm belki yaşça büyüktü belki ruhu büyüktü bilmiyorum ama 20'si "Selam kardeşim nasılsın?" Beni tanımıyorsun, yaşımı bilmiyorsun, bu samimiyet bana sıcak gelmiyor. Kardeşim lafı sanki böyle kasıntı insanlar aklıma geliyor, üstten bakanlar olarak görüyorum. "Kardeşim".

    Düşünceleriniz ne yönde?
  • 17-12-2025, 15:07:14
    #2
    Engelle direkt
  • 17-12-2025, 15:08:40
    #3
    geçen gün bir ürün alacaktım. satan kişi kardeşim diye konuşunca bastım engeli. hiç haz etmem
  • 17-12-2025, 15:08:43
    #4
    Yaşım 32, karşıdakinin yaşı küçük olsun veya büyük olsun fark etmiyor. "dostum" tabiri beni deli ediyor diyebilirim
  • 17-12-2025, 15:08:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bi değişik ego oluyor hocam içimden kardeşim dedigi anda ense köküne patlatasim geliyor bazen sanki bi abi büyük birisi gibi kasıla kasıla hem gerçek hayatta hem sosyal gıcıklık yani
  • 17-12-2025, 15:09:08
    #6
    Karşim
  • 17-12-2025, 15:10:04
    #7
    TASARIM AJANSI
    İşte bu yüzden r10'da en benimsenen hitabet "Hocam"
    Gerçi birisi "Ben kadınım neden hocam diyorsunuz" demişti sanırım ama olsun
  • 17-12-2025, 15:10:24
    #8
    Reklam Yönetimi
    Dostum, kardeşim, abicim, kanka vs. indirim istemeden önce söylenen kelimelerdendir. Çokça kez tecrübe edilmiştir.
  • 17-12-2025, 15:11:58
    #9
    abi, abla, hocam uygundur ya.