Sizlere "Kardeşim" lafının söylenmesi hoşunuza gidiyor mu? Yani bir tek ben mi sevmiyorum acaba. Ne bileyim yani forumdan belki 50-60 forum kullanıcısı ile görüştüm belki yaşça büyüktü belki ruhu büyüktü bilmiyorum ama 20'si "Selam kardeşim nasılsın?" Beni tanımıyorsun, yaşımı bilmiyorsun, bu samimiyet bana sıcak gelmiyor. Kardeşim lafı sanki böyle kasıntı insanlar aklıma geliyor, üstten bakanlar olarak görüyorum. "Kardeşim".

Düşünceleriniz ne yönde?