Konu
Kardeşim, kardeşim, kardeşim
17-12-2025, 15:10:04
#7
FiKRAL
TASARIM AJANSI
İşte bu yüzden r10'da en benimsenen hitabet "Hocam"
Gerçi birisi "Ben kadınım neden hocam diyorsunuz" demişti sanırım ama olsun