• 14-12-2025, 19:48:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar yurtdışı iphone 14 pro kullanıyorum dün mesaj geldi 7 gün içinde kullanım süresi dolacak diye. Senenin bitmesine de 17 gün var. Bu kalan 10 günlük süreyi uzatmamın bir yolu var mıdır? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir ise sevinirim
  • 14-12-2025, 19:53:05
    #2
    E sim varsa e sime geçeceksin.
  • 14-12-2025, 19:53:11
    #3
    Sociget - SMM Paket Satış
    Bende merak ediyorum, takipteyim.
  • 14-12-2025, 19:54:54
    #4
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E sim varsa e sime geçeceksin.
    E-simi de kullandım hocam 4+4 ay bitiyor 7 gün sonra acaba bu 10 günlük süreyi de uzatabileceğim bi yöntem var mı diye merak ettim
  • 14-12-2025, 19:56:11
    #5
    Yurtdışı telefon satan yerlere sorun uzatabiliyorlar o süreyi 1 ay falan
  • 14-12-2025, 19:56:27
    #6
    Yurt dışı oturum kartınız yoksa, yok
  • 14-12-2025, 20:09:58
    #7
    E-devletten uzatmak için istek atılıyor diye videolar var fakat henüz denemedim. Bir araştırın isterseniz
  • 14-12-2025, 20:17:41
    #8
    Son 2 yıl içerisinde yurt dışı giriş çıkışınız varsa , e devlet üzerinden uzatabilirsin hocam.