Yurtdışı İphone Kullanım Süresi Hakkında
7
●166
- 14-12-2025, 19:54:54E-simi de kullandım hocam 4+4 ay bitiyor 7 gün sonra acaba bu 10 günlük süreyi de uzatabileceğim bi yöntem var mı diye merak ettimhakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2025, 19:56:11Yurtdışı telefon satan yerlere sorun uzatabiliyorlar o süreyi 1 ay falan
- 14-12-2025, 20:09:58E-devletten uzatmak için istek atılıyor diye videolar var fakat henüz denemedim. Bir araştırın isterseniz
- 14-12-2025, 20:17:41Son 2 yıl içerisinde yurt dışı giriş çıkışınız varsa , e devlet üzerinden uzatabilirsin hocam.