hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E sim varsa e sime geçeceksin.
E-simi de kullandım hocam 4+4 ay bitiyor 7 gün sonra acaba bu 10 günlük süreyi de uzatabileceğim bi yöntem var mı diye merak ettim