Konu
Yurtdışı İphone Kullanım Süresi Hakkında
14-12-2025, 19:54:54
#4
dark4s
hakan79 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E sim varsa e sime geçeceksin.
E-simi de kullandım hocam 4+4 ay bitiyor 7 gün sonra acaba bu 10 günlük süreyi de uzatabileceğim bi yöntem var mı diye merak ettim