Merhaba arkadaşlar yurtdışı iphone 14 pro kullanıyorum dün mesaj geldi 7 gün içinde kullanım süresi dolacak diye. Senenin bitmesine de 17 gün var. Bu kalan 10 günlük süreyi uzatmamın bir yolu var mıdır? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilir ise sevinirim