• 11-12-2025, 23:26:11
    #1
    Merhaba ben esra, 24 yaşıma gireceğim. Etrafimdaki herkes ya evli, ya nişanlı ya da sevgilisi var. Herşeye geç kalmış gibi hissediyorum. Daha yeni mezun oldum , şu an kpssye çalışıyorum.(hayırlıysa olur) olmazsa da yapacak bir şey yok)

    Hiç sevgilim olmadı, belki tuhaf gelecek. Ama ben mi istemedim yoksa etrafîmda biri mi olmadı onu da bilmiyorum. Kimseyle bir ilişkim olmadı, erkeklerle muhabetim yok.

    Kpss için dershaneye gidiyorum ama uzun süre erkeklerle muhabbet kurmadığım için konuşmakta ve tanışmakta çekiniyor ve utanıyorum( zaten yapım öyle)
    Birde son zamanlarda herkes evlenmiyormusun gibi sorular sormaya başladı garibime gidiyor. İşimde yok şu anda boş gezenin boş kalfası gibiyim,
  • 11-12-2025, 23:27:51
    #2
    Köşelerde bekleyin elinize kitap alın köşeden ses duyduğunuzda çıkın çarpışın
  • 11-12-2025, 23:28:36
    #3
    KPSS çalışıyorsan ve işe gitmek zorunda değilsen 2026 sonuna kadar başka hiçbir şeyi düşünme bence.

    35 yaşında evden yeni çıkan kadınlar var. Hiçbir şeye geç kalmadın. Kitleler boş konuşuyorlar. Bizde de askerlik > iş > evlilik muhabbeti döner hep.
  • 11-12-2025, 23:30:26
    #4
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ben esra, 24 yaşıma gireceğim. Etrafimdaki herkes ya evli, ya nişanlı ya da sevgilisi var. Herşeye geç kalmış gibi hissediyorum. Daha yeni mezun oldum , şu an kpssye çalışıyorum.(hayırlıysa olur) olmazsa da yapacak bir şey yok)

    Hiç sevgilim olmadı, belki tuhaf gelecek. Ama ben mi istemedim yoksa etrafîmda biri mi olmadı onu da bilmiyorum. Kimseyle bir ilişkim olmadı, erkeklerle muhabetim yok.

    Kpss için dershaneye gidiyorum ama uzun süre erkeklerle muhabbet kurmadığım için konuşmakta ve tanışmakta çekiniyor ve utanıyorum( zaten yapım öyle)
    Birde son zamanlarda herkes evlenmiyormusun gibi sorular sormaya başladı garibime gidiyor. İşimde yok şu anda boş gezenin boş kalfası gibiyim,
    Ben de 40 yaşıma girdim ben de öyle hissediyordum fakat bir yerde bir şey okudum ya da dinledim tam hatırlamıyorum. Hayata geç kalmak diye bir şey yoktur Çünkü herkes kendi zamanını Yaşar kendi zamanını bekler diyordu. Kimisinin 21 yaşında sahip olduğuna kimisi daha erken kimisi ise daha geç ulaşır ama herkesin kaderde kendine göre bir zamanı vardır O yüzden kimseyle kıyaslanmaz.
  • 11-12-2025, 23:33:58
    #5
    Yemin ediyorum aynı ben, ama ben çareyi direk ülkeden herkesten kurtulmakta buldum çok zor bi durum bu ya herkes konuşuyor kimse ne yapmak istediğini nasıl olduğunu sormuyor o yüzden gidiyorum
  • 11-12-2025, 23:59:24
    #6
    Senin 31 yaşında erkek versiyonuyum.
    28 yaşımda maaşlı işimi bırakıp sıfırdan başladım
  • 12-12-2025, 00:03:05
    #7
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ben esra, 24 yaşıma gireceğim. Etrafimdaki herkes ya evli, ya nişanlı ya da sevgilisi var. Herşeye geç kalmış gibi hissediyorum. Daha yeni mezun oldum , şu an kpssye çalışıyorum.(hayırlıysa olur) olmazsa da yapacak bir şey yok)

    Hiç sevgilim olmadı, belki tuhaf gelecek. Ama ben mi istemedim yoksa etrafîmda biri mi olmadı onu da bilmiyorum. Kimseyle bir ilişkim olmadı, erkeklerle muhabetim yok.

    Kpss için dershaneye gidiyorum ama uzun süre erkeklerle muhabbet kurmadığım için konuşmakta ve tanışmakta çekiniyor ve utanıyorum( zaten yapım öyle)
    Birde son zamanlarda herkes evlenmiyormusun gibi sorular sormaya başladı garibime gidiyor. İşimde yok şu anda boş gezenin boş kalfası gibiyim,
    geç kalmışlık hissi ömür boyu olacak 30 yaşındada olacak 40 yaşındada olacak her sonraki yıl önceki yılda aslında hicbirsey için geç kalmadıgını farkedeceksin
  • 12-12-2025, 01:19:58
    #8
    Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 40 yaşıma girdim ben de öyle hissediyordum fakat bir yerde bir şey okudum ya da dinledim tam hatırlamıyorum. Hayata geç kalmak diye bir şey yoktur Çünkü herkes kendi zamanını Yaşar kendi zamanını bekler diyordu. Kimisinin 21 yaşında sahip olduğuna kimisi daha erken kimisi ise daha geç ulaşır ama herkesin kaderde kendine göre bir zamanı vardır O yüzden kimseyle kıyaslanmaz.
    https://www.youtube.com/shorts/mNcDjvDTsQI