Filozof86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de 40 yaşıma girdim ben de öyle hissediyordum fakat bir yerde bir şey okudum ya da dinledim tam hatırlamıyorum. Hayata geç kalmak diye bir şey yoktur Çünkü herkes kendi zamanını Yaşar kendi zamanını bekler diyordu. Kimisinin 21 yaşında sahip olduğuna kimisi daha erken kimisi ise daha geç ulaşır ama herkesin kaderde kendine göre bir zamanı vardır O yüzden kimseyle kıyaslanmaz.
https://www.youtube.com/shorts/mNcDjvDTsQI